ابزارهای مورد نیاز جراحی کاشت مو

ابزارهای مورد نیاز جراحی کاشت مو
جهت انجام جراحی کاشت مو، نیاز به ابزارهای مختلف داریم که استفاده از آنها ممکن است در هر کلینیک متفاوت باشد، در این مقاله تشریح شده است که برای اجرای صحیح روش‌های تزریق موی FUE و DHI چه ابزارهایی لازم است و چرا کیفیت این ابزارها اهمیت دارد. همواره عمل کاشت مو تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود. این بی حسی موجب می‌شود که در طول استخراج و کاشت مو درد ناپذیر باشد. در کلينيک های زیبایی و کاشت مو ، شما می‌توانید برای تخدير بدون سوزش که به معنای کاهش 70% درد نسبت به جراحی معمولی است، انتخاب کنید. استفاده از تیغ های مختلف sp90 و sp91 باعث کاهش حداقلی صدمات و خونریزی می‌شود که به بهبود بهبود سریع‌تر و خود عمل کمک می‌کند.

میکروپانچ ها

برای خارج کردن ریشه های مو (همچنین به نام فولیکول‌های مو)، نیاز به یک دستگاه میکروموتور یا پانچ کاشت مو داریم، این ابزارها در کلینیک‌ها به طور کلی دارای قطری از 0.6 تا 1 میلیمتر هستند، اندازه ابزار برای هر کلینیک و پزشک متفاوت است، همچنین برای انواع مختلف کاشت مو نیز متفاوت است، بنابراین برای هر بیمار باید ابزار به صورت فردی برای درمان شخصی انتخاب شود.

تخت کاشت مو

برای کاشت مو، تخت کاشت مو با کیفیت و راحتی بالا ضروری است. یک عمل کاشت مو در میانگین حدود 4 تا 8 ساعت طول می‌کشد. همچنین شما نیاز دارید که بتوانید به راحتی و در هر دو حالت خواب پشت و شکم دراز کشیده شوید. پتری دیش وقتی ریشه های مو برداشت شده‌اند، آنها در یک ظرف پتری قرار می‌گیرند، این ظرف شامل ماده‌ای ویژه است که موها در خارج از سر زنده می‌مانند و بعداً می‌توانند دوباره در سر قرار گیرند، از ظرف پتری، تیم پزشکی و پزشک کاشت مو می‌توانند بهتر ریشهی مو را در زمان قرار دادن آنها ذخیره و استفاده کنند. قلم ایمپلنتر قلم ایمپلنتر یک ابزار شبیه به قلم با سوزن خالی است، تیم جراحی و تکنسین های کاشت مو  گرافت ها را به تدریج وارد سوزن خالی می‌کنند، جراح از قلم استفاده می کند و گراف ها را به پوست سر برای کاشت شان به طرف پوست می‌فرستد، این کار باعث محافظت 360 درجه ای از فولیکول‌ها و بهترین شانس بقا می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وسایل و ابزارها، می‌توانید با فروشگاه تجهیزات پزشکی مطب تجهیز تماس بگیرید.
erfan
ارسال دیدگاه