اهمیت انواع تخت زیبایی و فیشیال در مراکز زیبایی پوست و مو

اهمیت انواع تخت زیبایی و فیشیال در مراکز زیبایی پوست و مو

تجهیزات پزشکی مطب تجهیز بر اساس تجربه متوجه شده است که اهمیت تخت فیشیال در کمک به شما برای ارائه خدمات عالی به مشتریانتان و در عین حال اداره کسب و کار موفق بسیار مهم است، مهم نیست که عملکرد چیست، مرکز زیبایی، مراقبت از پوست و مو ، سالن زیبایی یا مطب پزشکی خصوصی ، ما مجموعه‌ای بزرگ از تخت فیشیال و تخت زیبایی با امکانات مختلف در گستره قیمت‌های مختلف داریم تا به تمام نیازهای شما پاسخ دهیم.

تخت فیشیال چیست؟

تخت فیشیال که در سالن پزشکی و زیبایی توسط تکنسین‌ها برای قرار دادن مشتری به درستی در حین دریافت درمان‌های زیبایی یا درمانی استفاده می‌شوند، تخت های فیشیال باید مقاوم اما راحت و ارگونومیک برای هم مشتری و تکنسین باشند، برخی از تخت های فیشیال شامل یک پایه هستند که به مشتری اجازه می‌دهد به راحتی نفس بکشد در حالی که به سمت پایین متمایل است، تخت فیشیال باید به راحتی تمیز شده و در میان مشتریان ضدعفونی شوند.

چرا به تخت فیشیال نیاز دارید؟

تخت فیشیال شما معمولاً نقطه تمرکز مراکز زیبایی شما هستند و اولین چیزی است که مشتریان شما وقتی به فضای شما وارد می‌شوند، متوجه آن می‌شوند، اغراق نیست که این موضوع را مطرح کنیم که داشتن یک تخت‌های فیشیال با کیفیت برای موفقیت هر آرایشگاه زیبایی یا اسپا بسیار حیاتی است، اطمینان حاصل کردن از اینکه مشتریان در حین درمان یا روند مراقبتی خود احساس راحتی و امان دارند، باید در اولویت اول شما باشد.

با هدف ارائه تجربه‌ای عالی به مشتریان و خدمات به یادماندنی روی تخت های فیشیالی که راحت و آرامش‌بخش هستند، شما دستور کار تکنسین های خود را برای موفقیت بیشتر تنظیم می‌کنید، در حالی که اطمینان می‌حاصل می‌کنید مشتری راضی و خوشحال از خدمات ارائه شده خارج می‌شود.

زمانی که تصمیم به خرید یک تخت فیشیال می‌گیرید توجه کنید که برای شما مناسب باشد، باید به انواع مختلف چیزهایی فکر کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید، در زیر چند مورد را می‌توانید پیش از خرید در نظر بگیرید:

بدون شک راحتی محوری است که در ارائه تجربه‌ای با کیفیت و یادماندنی که مشتریان شما دوست خواهند داشت، نقش دارد، کسی دوست ندارد روی تختی ضعیف و بدون استحکام خوابیده باشد، در مورد تخت‌های فیشیال، هوشیار باشید که بهترین رنگ را انتخاب می‌کنید، موارد اصلی ای که باید پس از راحتی به ذهن داشته باشید، تخت‌هایی هستند که نه تنها برای دیدن عالی هستند و احساس خوبی دارند، بلکه ثابت شده‌اند که به راحتی تمیز و حفظ می‌شوند.

راحتی مشتری شما تنها چیزی نیست که باید در نظر داشته باشید، تکنسین را هم در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که تخت‌های فیشیال شما به آنها اجازه می‌دهند که به راحتی در طول روز کار کنند.

سبک و دکور مهم است و ظاهر همه چیز است هنگام در نظر گرفتن مبلمانی که برای فضای مرکز یز خود انتخاب می‌کنید. آیا به حداقلیسم علاقه دارید و دوست دارید آن را ساده نگه دارید یا به طراحی قوی علاقه دارید و امیدوارید تاثیر طولانی‌مدتی بر جا بگذارید، زمان برای فکر کردن به چه نوع تصویری که با تخت‌های فیشیال خود می‌خواهید منتقل کنید، بگذارید.

اطمینان حاصل کردن از اینکه مشتریان احساس امنیت و امان دارند، باید در اولویت اول شما قرار داشته باشد. هیچ کس دوست ندارد بر روی یک تختی بخوابد که فکر می‌کند ممکن است زمانی که درمان یا روندی انجام می‌دهد، ناگهان حرکت کند یا رخ بدهد، طراحی، مقاومت، گزینه‌های ثابت در مقابل قابل حمل بودن و همچنین ویژگی‌های تنظیم‌پذیری برای کمک به مشتریان برای به راحتی و به امان برروی تخت‌ها نشستن، باید مد نظر قرار گیرد.

هزینه باید عامل اصلی در تصمیم‌گیری شما باشد، واقع بینی در مورد بودجه خود داشته باشید و ویژگی‌هایی که نیاز دارید را انتخاب کنید در حالی که از لوازم جانبی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، اغلب بهتر است کمی بیشتر در محصولی سرمایه گذاری کنید که به مدت طولانی‌تری باقی مانده و احتمال دارد به چیزی که به نظر می رسد خیلی خوب باشد، شانس بدهید.

امکان تحرک پذیری و جابه جایی تخت زیبایی فیشیال

انتخاب بین تخت زیبایی و تخت های فیشیال ثابت و قابل حمل بستگی به نوع و اندازه کسب و کاری دارد که اداره می‌کنید، اگر انتظار دارید فضای پر مردم داشته باشید، توانایی حرکت مشتریان خود یا رفت و آمد بین تخت فیشیال مختلف در طول روز کاری ممکن است تفاوتی بین روز خوشایند و تجربه ای ناخوشایند ایجاد کند.

تخت فیشیال برقی در مقابل دستی

تخت فیشیال برقی بسیاری امکانات بیشتری را ارائه می‌دهند، اگر علاقه دارید به امور را ساده نگه دارید، باز هم کاملاً معقول است به صورت دستی عمل کنید، برخی از تخت های فیشیال ترکیبی از هر دو را ارائه می دهند، حتماً در نظر داشته باشید که چگونه دارا بودن قابلیت های برقی و قابلیت های کنترل از راه دور می‌تواند توانایی تکنسین ها در انجام کار خود را افزایش دهد و در عین حال تمام نیازهای مشتریان را برآورده کند.

پس از اینکه به تنگ ترین نکات مهم برای شما، چه چیزهایی را می‌خواهید، چه چیزهایی را می‌پسندید و چه چیزهایی را نیاز دارید، آماده‌اید تا در مورد تخت‌های فیشیالی که برای شما مناسب باشد، تصمیم بگیرید.

erfan
ارسال دیدگاه