ویژگی های تخت بیمارستانی خانگی

ویژگی های تخت بیمارستانی خانگی

خرید تخت بیمارستانی خانگی یکی از مهم‌ترین خریدهایی است که برای بیماران انجام می‌دهید ، تخت مناسب می‌تواند کیفیت زندگی و راحتی شما را تغییر دهد. اما پیدا کردن تخت بیمارستانی مناسب به همان سادگی خرید یک تخت معمولی برای مصرف‌کننده نیست.

تخت‌های بیمارستانی خانگی تجهیزات پیچیده‌ای با بسیاری از قطعات متحرک هستند. تخت‌های مختلف در ویژگی‌ها، کیفیت و هزینه‌ها بسیار متفاوت هستند ، ویژگی‌ها با نام‌های مختلف وجود دارند ، اگر تجربه‌ای از تخت‌های تنظیم‌پذیر ندارید، ممکن است جزئیات را  بهتر بشناسید.

در این مقاله، به بررسی پنج عاملی می‌پردازیم که باید در انتخاب یک تخت بیمارستانی خانگی برای خود یا عزیزانتان در نظر بگیرید.

تعداد تنظیمات تخت چند است؟

بیشتر تخت‌های توصیف شده به عنوان تخت بیمارستان خانگی دارای حداقل تنظیمات سر و پا هستند: بخش بالا و پایین سطح تخت قابل تنظیم به صورت بالا و پایین است. این تنظیمات برای افرادی که نیاز به حمایت برای نشستن در تخت دارند و برای افرادی با شرایط پزشکی که از خواب در موقعیت عمودی بهره‌مندی می‌برند، مناسب هستند.

تخت با سه عملکرد به طور معمول یک تنظیم ارتفاع دارد: سطح تخت نسبت به زمین بالا و پایین می‌شود ، تخت‌های با تنظیم ارتفاع اغلب با نام تخت‌های با تنظیم ارتفاع شناخته می‌شوند و برای افرادی با مشکلات تحرکی و قوت بدنی مناسب هستند که از صندلی چرخدار استفاده می‌کنند و در حین استفاده از تخت تحت درمان هستند ، مراقبین نباید نیاز به خم شدن یا کشیدن داشته باشند.

تخت تنظیم‌پذیر پنج عملکرد دارای تنظیماتی است که قبلاً بحث کرده‌ایم اما شامل تنظیمات لغزشی نیز می‌شود تا تخت را بتوان به موقعیت‌های شیب کلی قرار داد که برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، گردشی و دیگر شرایط توصیه می‌شود. مثالی از تخت بیمارستان خانگی 5 عملکردی یا چند شکن می باشد.

ویژگی های تخت بیمارستانی خانگی

چگونه تنظیمات تخت برقی انجام می‌شود؟

تنظیمات روی تخت بیمارستان خانگی می‌تواند دستی، نیمه‌برقی یا کاملاً برقی باشد. تخت‌های دستی از منبع تغذیه خارجی استفاده نمی‌کنند: آن‌ها به قدرت عضلانی نیاز دارند. این‌ها کم‌ترین تخت‌های پیچیده در بازار هستند. برای افرادی با مشکلات قوت یا هماهنگی مناسب نیستند و تنظیمات قابل کنترل توسط ساکن تخت نیستند.

تخت‌های نیمه‌برقی از موتورهای برقی در برخی از تنظیمات خود استفاده می‌کنند. به طور معمول، یک موتور تنظیمات سر و پا را تغذیه می‌کند در حالی که تنظیم ارتفاع به‌صورت دستی با دستگاه کرنک کنترل می‌شود.

تخت‌های کاملاً برقی از موتورها در تمام تنظیمات خود استفاده می‌کنند. تنظیمات با یک کنترل از راه دور کنترل می‌شوند و می‌توانند به‌سادگی توسط ساکن تخت عمل کنند. تمام تخت‌های بیمارستان خانگی با یک کنترل سیمی یا بی‌سیم به‌صورت کاملاً برقی هستند.

erfan
ارسال دیدگاه