ویژگی های استفاده ترالی پزشکی

ویژگی های استفاده ترالی پزشکی

ویژگی های ترالی پزشکی محصولی پزشکی ای است  که در محیط پزشکی استفاده می‌شود ، این ترالی‌ها به طور معمول قابل حمل هستند و به انتقال لوازم پزشکی، تجهیزات یا بیماران کمک می‌کنند ، انواع مختلف ترولی‌های پزشکی شامل ترالی های پزشکی تزریقات بیهوشی ایزولاسیون و کشو دار و کمد دار می‌شوند.

ترالی پزشکی، عبارتی عمومی است که برای توصیف یک ترالی پزشکی به کار می‌رود ، اغلب برای انتقال دستگاه‌های پزشکی اشاره دارد ، مثالی از یک دستگاه پزشکی که بر روی ترالی پزشکی منتقل می‌شود، دستگاه الکتروکاردیوگرافی یا دستگاه نوار قلب (EKG) است ، این دستگاه سیم‌هایی دارد که به سینه بیمار متصل می‌شوند تا پرسنل بهداشتی بتوانند ضربان قلب را نظارت کنند.

دستگاه‌های پزشکی دیگری که بر روی ترولی پزشکی منتقل می‌شوند، دستگاه‌های اولتراسونوگرافی هستند که به پرستارها امکان می‌دهد نوزاد را درون رحم نظارت کنند.

ترالی بیهوشی معمولاً در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها استفاده می‌شوند. ترالی برخورد ترولی‌های قابل حملی هستند که در بیمارستان‌ها جهت نگه‌داری لوازم عموماً استفاده‌شده قرار می‌گیرند. این کارواشها در مناطق با فعالیت بالا مانند اتاق اورژانس قرار می‌گیرند و شامل اقلامی مانند دستکش‌ها، ماسک‌های اکسیژن و حتی دستگاه دیفیبریلاتور هستند. وقتی بیمار نیاز به توجه فوری دارد، پرسنل پزشکی می‌توانند به کارواش برخورد بروند و اقلام مورد نیاز برای درمان وضعیت بیمار را بیابند.

ترالی پزشکی در اتاقهای اورژانس بیمارستان یافت می‌شوند. ترالی پزشکی در اتاقهای اورژانس بیمارستان یافت می‌شوند. ترالی بیهوشی نوعی ترولی پزشکی هستند که برای حمل و مدیریت بیهوشی استفاده می‌شوند.

این کارواشها دارای دراورهای قفل‌شونده هستند تا دارو تا زمان نیاز امن باقی بماند. وقتی بیمار برای عمل جراحی به بیهوشی نیاز دارد، متخصص بیهوشی دراورها را باز می‌کند و مقدار مورد نیاز دارو را خارج می‌کند. برخی از کارواشهای بیهوشی با کیبورد الکترونیکی قابل دسترسی با کد عبور برای جلوگیری از دسترسی به مواد مخدر بدون کد ارائه می‌شوند.

ویژگی های استفاده ترالی پزشکی
ویژگی های استفاده ترالی پزشکی

ترالی ایزولاسیون موادی مانند پوشاک، ماسک‌ها و دستکش‌ها را ذخیره می‌کنند. برای جلوگیری از گسترش بیماری‌های عفونی، بعضی از بیماران ممکن است به انزوا درآیند. پزشکان و سایر کارکنان بهداشتی از اقلام موجود در ترالی ایزولاسیون برای حفاظت از خود در زمان تماس با بیماران استفاده می‌کنند.

هنگام خروج از مناطق ایزوله، پوشاک، دستکش‌ها و سایر اقلام به جای بازگشت به ترولی پزشکی، دور انداخته می‌شوند.

برخی از ترالی به صورت خاص برای استفاده در اتاقهای عمل طراحی می‌شوند. برخی از ترالی به صورت خاص برای استفاده در اتاقهای عمل طراحی می‌شوند ، ترالی کوچک نوع دیگری از ترولی پزشکی هستند که در مراکز بهداشتی استفاده می‌شوند.

یک کارواش کوچک می‌تواند شامل یک میز تکی با چرخ‌ها مانند میزهایی که بیماران برای قرار دادن سینی‌های غذایی‌شان استفاده می‌کنند یا استنده‌هایی با چرخ‌ها که برای نگهداری کیسه‌های مایع IV استفاده می‌شوند.

پرستارها اغلب از کارواشهای کوچک برای حمل داروها هنگام انجام وظایف خود استفاده می‌کنند.

هنگامی که پرستار وارد اتاق هر بیمار می‌شود، داروی مورد نیاز از کارواش کوچک خارج می‌شود و به بیمار تجویز می‌شود.

حمل داروها روی یک ترولی پزشکی به پرستار امکان می‌دهد که قبل از بازگشت به انبار دارو به چندین بیمار دارو تجویز کند.

erfan
ارسال دیدگاه