پنج ویژگی ضروری برای انتخاب تخت زیبایی مراقبت از پوست و مو

پنج ویژگی ضروری برای انتخاب تخت زیبایی مراقبت از پوست و مو

اگر شما در حال راه‌اندازی یک سالن زیبایی یا پوست و مو صورت هستید، اولین گام انتخاب مبلمان مطلوب و با کیفیت سالن است ، شاید شناخته ترین قطعه تجهیزات سالن زیبایی تخت‌های زیبایی باشد ، شاید مهم ترین خدمتی باشد که هر سالن زیبایی ارائه می دهد.

اگر می خواهید سالن زیبایی خود را به سطح بالاتری برسانید، باید در تخت های صورت مدرن و شیک سرمایه‌گذاری کنید تا به این هدف به طور مؤثر دست یابید ، برای تهیه تخت های مراقبت از پوست و مو با کیفیت بالا، باید کمی تحقیق کنید.

مشتریان ما می توانند از تخت های پوست و مو در زمینه های فیشیال و مراقبت از پوست و مو استفاده کنند ، زیرا مشتریان در هنگام دریافت درمان های  مختلف نیاز دارند، تخت نرم و راحت برای زیبایی و مراقبت از پوست و مو برای ارائه این احساس به مصرف‌کنندگان بسیار حائز اهمیت است ، یک تخت زیبایی صورت با کیفیت بالا با تعداد زیادی ویژگی مجهز شده است.

پنج ویژگی ضروری برای انتخاب تخت های زیبایی

انتخاب تخت های صورت ایده‌آل برای مجموعه بهداشتی شما وظیفه‌ی آسانی نیست ، تنها انقدر گزینه ها و متغیرها وجود دارد که قبل از انتخاب یک انتخاب باید در نظر گرفت ، این تخت چه کاری انجام می‌دهد؟

چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟

نکته اول – عملکرد تخت های مراقبت از پوست و مو

شاید مهم‌ترین چیزی که باید از خودتان بپرسید در حالی است که انتخاب یک تخت پوست و مو است ، هدفی است که برای آن باید استفاده شود ، تمام درمان های مختلفی را که روی تخت های مراقبت از پوست و مو انجام خواهد شد ، فهرست کنید و سپس یک صندلی را انتخاب کنید که باید همه یا اکثر این درمان ها را در تخت های زیبایی را ممکن می کند.

چیز شگفت‌انگیز در مورد انتخاب تخت مراقبت از پوست و مو مناسب این است که می توانند چند منظوره باشند و به اندازه کافی انعطاف پذیرند تا برای تعدادی از اهداف استفاده شوند ، با در نظر گرفتن درمان هایی که ارائه می دهید، ممکن است بیش از یک نوع تخت پوست و مو نیاز داشته باشید.

نکته دوم – اندازه تخت های مراقبت از پوست و مو برای زیبایی شما

مقدار فضا موجود، اندازه را مشخص می کند. تخت زیبایی باید به منطقه درمان با فضای کافی دور آن برای تراپیست برای جابجایی مناسب مناسب باشد. زیرا مهم است که شما فضای موجود برای تخت های مراقبت از پوست و مو را در نظر بگیرید، در انتخاب اندازه مناسب تخت های صورت خود می توانید به چندین مورد فکر کنید:

– ارتفاع مناسب تخت های مراقبت از پوست و مو
ارتفاع مناسب تخت های مراقبت از پوست و مو باید بر اساس سلیقه شخصی پرستار و همچنین ارگونومی مورد نظر و درمانی که ارائه خواهید داد، تعیین می شود ، اکثر این تخت های مراقبت از پوست و مو قابل تنظیم ارتفاع هستند، به این معنا که حداکثر 25 سانتی متر برای دامنه حرکت دارید.

– طول مناسب تخت های مراقبت از پوست و مو
طول تخت های مراقبت از پوست و مو بسته به نوع مشتری که معمولاً دارید، متغیر خواهد شد ، برای حداکثر تعداد مشتریانی که می توانید میزبانی کنید، به طور عمومی می خواهید تخت صورتی با بلندترین طولی را انتخاب کنید که در فضای شما جا شود. ارتفاع تخت های پوست و مو از 50 تا 90 سانتی متر است، که 60 سانتی متر معمولی‌ترین آنهاست.
اگر نگران طول هستید، یک تخت پوست و مو با استفاده از یک سرنگیر، انتخاب کنید، زیرا اکثر آنها به نظر می رسد که حرکتی دارند و می توانند یک بالشت 20 تا 60 سانتی متر تهیه کنید.

– عرض مناسب تخت های مراقبت از پوست و مو
عرض معمولی یک تخت پوست و مو از ۲۷ تا ۳۰ اینچ است. البته منطق می کند که تخت بزرگتر برای مشتری بسیار راحت‌تر خواهد بود. همانند ارتفاع، اما کمتر با طول، عرض احتمالاً توسط اندازه تراپیست تعیین می شود ، یک تخت اسپا که بیش از حد عریض باشد، ممکن است به دلیل فرسایش بیش از حد باعث درد و مشکلات پشتی در تراپیست شود.

نکته سوم – تعیین سطح راحتی که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید

سطح راحتی تخت های پوست و مو به طور عمده توسط ضخامت و ماده‌ی محلول تعیین شده است ، بیشتر تخت های زیبایی از فوم ساخته شده اند. کیفیت وسادگی فوم به اندازه ضخامت آن تعیین نمی شود، بلکه توسط چگونگی چگونگی آن تعیین می شود ، فوم متراکم تر برای استفاده لذت بخش‌تر و مقاومت پذیرتر است ، میزان چگونگی فوم می تواند با فشار دادن دست خود به متراکم ساز فوم تعیین شود و مشاهده کردن اینکه چقدر طول می کشد تا فوم به شکل قبلی خود بازگردد.

پنج ویژگی ضروری برای انتخاب تخت زیبایی مراقبت از پوست و مو
پنج ویژگی ضروری برای انتخاب تخت زیبایی مراقبت از پوست و مو

هنگام انتخاب تختهای مراقبت از پوست و مو ، می توانید از ماده های فرش زیر را انتخاب کنید:

– فوم با ضخامت 10 سانتی متری با دانسیته ی بالا که برای زیبایی پرانرژی مناسب است.
– فوم با ضخامت 12 سانتی متری با دانسیته‌ی بالا که برای ارائه راحتی بیشتر مناسب است.
– فوم مناسب برای مشتریان VIP شما، فوم حافظه‌ی فوق‌نرم با ضخامت ۶ اینچ است.

نکته چهارم – طراحی مورد نظر را برای تخت های پوست و مو در نظر بگیرید.

شما نمی توانید اهمیت طراحی را در زمان انتخاب تخت های مراقبت از پوست و مو نادیده بگیرید ، از رنگ های معمولی و محاوره ای تا رنگ های متحرک معاصر، داشتن یک سبک مشخص و پیوسته می تواند به شما کمک کند تا از رقابت برتری یابید.
این تنها به مشتریان شما کمک نخواهد کرد تا نام تجاری شما را شناسایی کنند ، بلکه ظاهر و احساس منطقه‌ی شما را نیز افزایش خواهد داد، آن را بیشتر لوکس و منحصر به فرد خواهد کرد ، شما باید تخت های پوست و مو را انتخاب کنید که به شما اجازه می دهد واقعاً بر روی ظاهر نهایی محصول تأثیر بگذارید.
هر جزء از محصول، از رنگ تا مواد و تشطیب ها، می تواند به منظور ساخت آن به طور منحصر به فرد و نمایندگی از برند شما سفارشی شود.

نکته پنجم – اطمینان حاصل کنید که تنها تخت های صورت با کیفیت بالا را خریداری کنید

کیفیت تخت های پوست و مو که انتخاب می کنید، مدت و میزان ماندگاری آن را تعیین خواهد کرد ، مواد برتر منجر به کمتر نگهداری و عمر بیشتر تخت های زیبایی شما می شود ، در واقع، تخت های زیبایی باید برای پنج سال اول استفاده بدون مشکل باشد ، بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محصولی که انتخاب می کنید، تنها از مواد با کیفیت بالا در تولید تخت‌های پوست و مو استفاده می کند ، و برای نشان دادن این امر، باید گارانتی و همچنین پشتیبانی پس از فروش را ارائه دهد تا تعمیر یا تعویض قطعات تخت های پوست و مو برای شما مشکل افزار نداشته باشد.

erfan
ارسال دیدگاه