چگونه تخت زیبایی مناسب کلینیک را انتخاب کنیم

چگونه تخت زیبایی مناسب کلینیک را انتخاب کنیم

تخت زیبایی بدون شک ، اهمیتی بسیار زیادی در مرکز زیبایی و مراقبت از پوست و مو دارد و به دو دلیل به عنوان ابزار مهمی محسوب می‌شود:

1. محلی است که مشتریان خواهان استراحت کامل هستند و باید حداکثر راحتی را تجربه کنند.

2. این ابزار برای موفقیت در انجام محبوب‌ترین درمان های پوستی دارد و هر چه کیفیت تخت بهتر باشد، درمان‌ها موفق‌تر خواهند بود.

بنابراین، برای خرید تخت زیبایی، باید ایده‌ای روشن داشته باشید ، همچنین باید به چندین عامل توجه کنید تا در انتخاب‌های خود دچار ابهام نشوید. برای این منظور، یک راهنمای واضح برای شما تهیه شده است که می‌تواند به شما کمک بزرگی کند.

چگونه تخت زیبایی مناسب کلینیک را انتخاب کنیمعوامل مهمی که باید در نظر بگیرید وقتی دنبال یک تخت زیبایی هستید:

1. مطابق با معیارهای اصلی
ابتدا، تخت زیبایی باید با معیارهای اصلی سازگار باشد ، مراقب باشید که برای کیفیت این ابزار، فقط تخت‌های حرفه‌ای و مناسب فعالیت های مختلف درمانی را تهیه کنید.

2. فضا و اندازه تخت را توجه کنید
اولین کاری که باید انجام دهید، مقایسه اندازه‌های کابین زیبایی با ابعاد تخت‌های زیبایی است ، به خاطر داشته باشید که باید بتوانید به راحتی داخل کابین و اتاق حرکت کنید و هیچ مشکل یا محدودیتی برای مشتری و پزشک یا تراپیست به وجود نیاید.

به عرض تخت مراقبت از پوست و مو توجه کنید ، تخت نه باید خیلی پهن باشد تا به اندازه کافی جا در اتاق بگذارد و نه خیلی باریک که مشتری مجبور به آویزان کردن دستانش از روی تخت شود.

3. کیفیت پارچه‌ها اهمیت دارد
پس از مشخص کردن ابعاد، زمان آن رسیده که پارچه تخت را انتخاب کنید. گزینه رایج‌تر اغلب چرم صنعتی است، زیرا در برابر تماس مکرر و تغییرات دما مقاوم است و به راحتی اثرات روغن‌های ماساژ و مواد شیمیایی مضر موجود در کرم‌ها و محصولات مراقبت از پوست را از بین می‌برد.

همچنین توجه کنید که تخت زیبایی چرم مصنوعی بسیار مقاومی داشته باشد ، اما در تماس با پوست نرم و حساس باشد ، نقطه ضعف چرم مصنوعی این است که کاملاً ضدآب نیست و به همین دلیل، بهتر است آن را به‌طور رول ملحه یکبار مصرف پوشانده شود.

erfan
ارسال دیدگاه