تخت بیمارستانی مناسب برای سالمندان

تخت بیمارستانی مناسب برای سالمندان

تخت بیمارستانی الکتریکی می‌تواند برای بسیاری از افراد مسن، معلول یا در حال بهبودی پس از جراحی، ارتقاء زندگی باشد. این تخت‌ها به بیماران کمک می‌کنند تا به راحتی بنشینند یا به صورت جزئی دراز بکشند، که خدمات مراقبت از بیمار را آسان‌تر می‌کند و به بیماران امکان بیشتری برای حرکت دادن می‌دهد.

تخت‌های الکتریکی با کیفیت بیمارستانی بازیابی در خانه را برای کسانی که باید برای مدت طولانی در تخت بمانند، راحت‌تر می‌کنند. تخت‌های قابل تنظیم به بیماران کمک می‌کنند تا به راحتی از تخت بیرون بیافتند، بنشینند یا بخش‌های خاصی از بدن خود را بالا ببرند.

برای چه کسانی تخت برقی مناسب است؟
برخی افراد ممکن است به طور دائمی به تخت بیمارستانی نیاز داشته باشند و تخت تنظیم‌شونده می‌تواند به مراقبان در بستر بندازد تا برای پوشاندن زخم‌های بستر، حمام دادن به بیمار یا اجازه دهد که بنشینند وعده غذایی یا سرگرمی بخورند. تخریب پوست می‌تواند به سرعت از بد به بدتر شود. تخت‌های هوا متخصص همراه با تخت برقی یک رویکرد پیشگیرانه برای کمک به تسریع فرآیند بهبودی باشند.

افراد دیگر ممکن است دچار آسیب یا جراحی شده و نیاز به ارتفاع پاهای خود دارند، به عنوان مثال، یا باید در وضعیت نیمه‌نشسته به جای دراز کشیده خوابید. تخت‌های قابل تنظیم با توجه به سلامتی و ایمنی کاربر طراحی شده‌اند و ممکن است از نظر استفاده از یک صندلی نیمه‌نشسته برای نشستن و خوابیدن آسان‌تر و ایمن‌تر باشند. تخت‌های الکتریکی به موقعیت‌دهی کمک می‌کنند و جریان خون بهینه را تشویق می‌کنند.

بعضی از زنان ممکن است در دوران بارداری یا پس از آن به استراحت در تخت نیاز داشته باشند. یک تخت بیمارستان قابل تنظیم می‌تواند به یک زن کمک کند تا بدون فشار نشسته یا در وضعیت مراقبت شیردهی راحت‌تری داشته باشد. توانایی تنظیم ارتفاع پاها و پاها یک مزیت دیگر برای افرادی با بارداری با خطر بالا است.

تخت بیمارستانی مناسب برای سالمندان
تخت بیمارستانی مناسب برای سالمندان

تخت‌های کاملاً الکتریکی عالی برای انتقال و پیشگیری از سقوط هستند. برخی از تخت‌های الکتریکی نوارهای کناری برای ایمنی بیمار دارند که می‌تواند یک تسکین برای مراقبان در خانه باشد. دیگران ممکن است با دسته نگهدارنده مجهز شده باشند که به افرادی که دارای مشکلی در بلند کردن و تنظیم خودشان هستند، اجازه دهد که خودشان را بلند کنند و موقعیت بدهند.

آیا مزایا برای تخت بیمارستان الکتریکی وجود دارد؟
اگرچه به تخت برقی بسیاری از مزایای بهداشتی وجود دارد، برخی افراد ممکن است از ظاهر “بیمارستانی” یک تخت خوششان نیاید. در حال حاضر رنگ‌ها و استایل‌های متنوعی وجود دارد، از جمله چارچوب‌های تخت که به نظر می‌آید مانند تخت‌های “عادی” و حتی می‌تواند با سبک یک اتاق همخوانی داشته باشد.

برای تخت برقی به یک پریز زمینی نیاز دارید و ممکن است نیاز به فضای اضافی برای مراقب در حرکت دور تخت در تمام سمت‌ها داشته باشید.

erfan
ارسال دیدگاه